ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJE
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz
Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj: POBIERZ FORMULARZ ZWROTÓW – a następnie dołączyć do pudełka ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).
ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ:
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Zwrotom nie podlegają używane produkty, oraz produkty, w których nastąpiło zmniejszenie wartości rzeczy i nie nadają się one do ponownej sprzedaży bez obniżenia ceny sprzedaży.
2. Wyślij produkty - masz na to 14 dni
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
SJ Polska Sp. z o.o.
Cypryjska 34
02-761 Warszawa
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
3. Poczekaj na zwrot środków
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest tym samym sposobem, z którego skorzystałeś w momencie zakupu.
WYMIANA
1. Zwróć produkty
W sklepie Janeke Polska wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.
2. Złóż nowe zamówienie
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, PayU, PayPal).
REKLAMACJA
1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz
Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz reklamacji, który możesz pobrać tutaj: POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI – a następnie dołączyć do pudełka z reklamowanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).
WAŻNE!
Pęknięcia rączki czy pozostałych elementów szczotki lub innych produktów Janeke Polska podlegają reklamacji w sytuacji, gdy uszkodzenia powstaną podczas dostawy produktu, a sam produkt nie został użyty.
2. Wyślij produkty
W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na adres info@janeke.pl.
Wyślij przesyłkę na adres:
SJ Polska Sp. z o.o.
Cypryjska 34
02-761 Warszawa
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania produktu ponosi kupujący.
3. Poczekaj na zwrot środków
Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest tym samym sposobem, z którego skorzystałeś w momencie zakupu.