ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJE

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj: POBIERZ FORMULARZ ZWROTÓW – a następnie dołączyć do pudełka ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. 

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ:

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Zwrotom nie podlegają używane produkty, oraz produkty, w których nastąpiło zmniejszenie wartości rzeczy i nie nadają się one do ponownej sprzedaży bez obniżenia ceny sprzedaży.

2. Wyślij produkty - masz na to 14 dni

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

SJ Polska Sp. z o.o.
Cypryjska 34
02-761 Warszawa

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest tym samym sposobem, z którego skorzystałeś w momencie zakupu.

WYMIANA

1. Zwróć produkty

W sklepie Janeke Polska wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, PayU, PayPal).

REKLAMACJA

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz reklamacji, który możesz pobrać tutaj: POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI – a następnie dołączyć do pudełka z reklamowanymi produktami.  Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

WAŻNE!

Pęknięcia rączki czy pozostałych elementów szczotki lub innych produktów Janeke Polska podlegają reklamacji w sytuacji, gdy uszkodzenia powstaną podczas dostawy produktu, a sam produkt nie został użyty.

2. Wyślij produkty

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na adres info@janeke.pl.

Wyślij przesyłkę na adres:

SJ Polska Sp. z o.o.
Cypryjska 34
02-761 Warszawa

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest tym samym sposobem, z którego skorzystałeś w momencie zakupu.